Θρησκευτικά και Νέες Τεχνολογίες Η Θεολογία δεν περιορίζεται και δεν περιορίζει. Διαχέεται και αποκαλύπτει...γιατί πάνω από όλα είναι βίωμα και μετά γνώση!
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!
Αυτός ο χώρος είναι αφιερωμένος σε όλους τους γονείς, τους μαθητές και τις μαθήτριες του 21ου, 22ου, 12ου,4ου, 2ου Εσπερινού Γυμνασίου, 1ου ΕΠΑΛ, 6ου ΕΠΑΛ, , 2ου Λυκείου Πατρών, του Γυμνασίου και Λυκείου Κλειτορίας , του Γυμνασίου Ψωφίδας, Λακκόπετρας και Σαγαιίκων,του 6ου , του 17ου,του 11ου ,του 18ου Γυμνασίου Πατρών,του Γυμνασίου Λάππα, του 16ου Γυμνασίου Πατρών κκαι από φέτος του 2ου Γυμνασίου Παραλίας και του ΕΠΑΛ Παραλίας!
Αγαπημένοι μου μαθητές και γονείς, εδώ θα ενημερώνεστε για τις δραστηριότητες που θα πραγματοποιούμε στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών καθώς και για άλλα πολλά θέματα που μας αφορούν.
Η Θεολόγος σαςΣταυρούλα Ζευγαρά
Αγαπημένοι μου μαθητές και γονείς, εδώ θα ενημερώνεστε για τις δραστηριότητες που θα πραγματοποιούμε στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών καθώς και για άλλα πολλά θέματα που μας αφορούν.
Η Θεολόγος σαςΣταυρούλα Ζευγαρά
Σελίδες
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008
Μια ιστορία σε ένα σχολείο...
Και μια ιστορία σε ένα σχολείο...
Ένας πανεπιστημιακός καθηγητής σε ένα ινστιτούτο υψηλού επιπέδου προκάλεσε τους σπουδαστές του με αυτήν την ερώτηση. «Είναι ο Θεός ο δημιουργός των πάντων;»
Ένας σπουδαστής απάντησε θαρραλέα, «ναι!» «Ο Θεός δημιούργησε τα πάντα»
Ο καθηγητής συνέχισε, «εάν ο Θεός δημιούργησε τα πάντα συνεπάγεται ότι δημιούργησε και το Κακό. Δεδομένου ότι το Κακό υπάρχει, και αφού οι πράξεις μας καθορίζουν ποιοι είμαστε, μπορούμε να υποθέσουμε ότι ο Θεός είναι κακός.»
Ο σπουδαστής έμεινε σιωπηλός και δεν αποκρίθηκε στο υποθετικό συμπέρασμα του καθηγητή.
Ο καθηγητής, αρκετά ευτυχής με τον εαυτό του, καυχήθηκε στους σπουδαστές ότι είχε αποδείξει ακόμα μια φορά ότι η χριστιανική πίστη ήταν ένας μύθος.
Ένας άλλος σπουδαστής σήκωσε το χέρι του και είπε , «μπορώ να σας υποβάλω μια ερώτηση, κ. καθηγητά;» «Φυσικά», απάντησε ο καθηγητής. Ο σπουδαστής σηκώθηκε όρθιος και ρώτησε , «κ. καθηγητά , το κρύο υπάρχει;»
«Τι είδους ερώτηση είναι αυτή; Φυσικά και υπάρχει. Εσύ δεν έχεις ποτέ αισθανθεί κρύο;»Ο νεαρός σπουδαστής απάντησε , «στην πραγματικότητα κύριε, το κρύο δεν υπάρχει. Σύμφωνα με τους νόμους της φυσικής, αυτό που θεωρούμε κρύο είναι στην πραγματικότητα η απουσία θερμότητας. Απόλυτο μηδέν (- 460 Φ) είναι η συνολική απουσία θερμότητας και κάθε τι γίνεται αδρανές και ανίκανο να αντιδράσει σε εκείνη την θερμοκρασία. Το κρύο δεν υπάρχει. Έχουμε δημιουργήσει αυτήν την λέξη για να περιγράψουμε πώς αισθανόμαστε εάν δεν έχουμε καμία θερμότητα.»
Ο σπουδαστής συνέχισε, «κ. καθηγητά, το σκοτάδι υπάρχει;»
Ο καθηγητής αποκρίθηκε, «φυσικά.» Ο σπουδαστής απάντησε, «άλλη μια φορά κάνετε λάθος κύριε, ούτε το σκοτάδι υπάρχει. Το σκοτάδι είναι στην πραγματικότητα η απουσία φωτός. Το φως μπορούμε να το μελετήσουμε, το σκοτάδι όχι.
Στην πραγματικότητα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το πρίσμα Newton για να αναλύσουμε το λευκό φως σε πολλά χρώματα και να μελετήσουμε τα διάφορα μήκη κύματος κάθε χρώματος. Δεν μπορείτε να μετρήσετε το σκοτάδι. Μια απλή ακτίνα του φωτός μπορεί να σπάσει σε έναν κόσμο του σκοταδιού και να το φωτίσει.
Πώς μπορείτε να ξέρετε πώς το σκοτάδι απλώνεται σένα χώρο; Μετρώντας την ποσότητα του παρόντος φωτός. Ετσι δεν είναι ;
Το σκοτάδι είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται από το άτομο για να περιγράψει τι συμβαίνει όταν δεν υπάρχει παρουσία φωτός.»
Τέλος ο νεαρός σπουδαστής ρώτησε τον καθηγητή, «κύριε, το Κακό υπάρχει;»
Αβέβαιος, ο καθηγητής αποκρίθηκε, «φυσικά, όπως έχω πει ήδη. Το βλέπουμε στα καθημερινά παραδείγματα της ανθρώπινης απανθρωπιάς, στο πλήθος εγκλημάτων και βίας που υπάρχει παντού στον κόσμο. Αυτές οι εκδηλώσεις δεν είναι παρά μόνο αυτό, εκδήλωση του Κακού.
Ο σπουδαστής απάντησε, «το κακό δεν υπάρχει, κύριε ,ή τουλάχιστον δεν υπάρχει από μόνο του. Το κακό είναι απλά η απουσία του Θεού. Είναι ακριβώς όπως το σκοτάδι και το κρύο, μια λέξη που το άτομο έχει δημιουργήσει για να περιγράψει την απουσία Θεού. Ο Θεός δεν δημιούργησε το κακό. Το κακό είναι το αποτέλεσμα που συμβαίνει όταν το άτομο δεν έχει την αγάπη του Θεού παρούσα στην καρδιά του. Είναι όπως το κρύο που έρχεται όταν δεν υπάρχει καμία θερμότητα, ή το σκοτάδι που έρχεται όταν δεν υπάρχει κανένα φως.»
Ο καθηγητής κάθισε στην έδρα του.
Το όνομα του νεαρού σπουδαστή: Albert Einstein.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2019
(8)
- ► Δεκεμβρίου (2)
-
►
2018
(11)
- ► Δεκεμβρίου (1)
-
►
2017
(2)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (1)
-
►
2016
(13)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2015
(12)
- ► Φεβρουαρίου (1)
-
►
2014
(24)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (2)
-
►
2013
(81)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (21)
-
►
2012
(44)
- ► Δεκεμβρίου (14)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
-
►
2011
(71)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (13)
-
►
2009
(88)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Νεκρά μέλη της αίρεσης «Ναός του Λαού» στή Γουϊάνα. Αυτοκτόνησαν πίνοντας λεμονάδα μέ κυάνιο καί ναρκωτικά. Από τα 914 άτομα που πέθαν...
-
Ήταν φαινομενικός ο θάνατος του Ιησού και η Ανάστασή του απάτη; Του LEE STROBEL (Από το υπό έκδοση βιβλίο του: "Η υπόθεση Ιησούς")...
-
Η 6η Φεβρουαρίου έχει ορισθεί ως Διεθνής Ημέρα Μηδενικής Ανοχής στον Ακρωτηριασμό των Γυναικείων Γεννητικών Οργάνων και έχει σκοπό την προάσ...
-
πρώιμη χριστιανική τέχνη Με τον όρο πορτραίτα Φαγιούμ εννοείται το σώμα των προσωπογραφιών που φιλοτεχνήθηκαν από τον 1ο έως...
-
Διαθεματική εργασία για τους μαθητές της Γ Γυμνασίου πάνω στη διδ. ενότητα 16. Μ. Βασίλειος: ένας κορυφαίος ιεράρχης Ο Μ. Βασίλειος ...
-
Εισαγωγικά στον ύμνο Ένα από τα υπεροχότερα τροπάρια της Υμνογραφίας μας είναι ο ύμνος, που αναλύεται εδώ. Κάθε ύμνος ονομάζετα...
-
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΟΥ... Μην ψάξεις φίλε μου να βρεις τον Θεό ψηλά στον ουρανό σαν επιστήμονας. Γιατί η γη είναι στρογγυλή, και γύρω της ο ουραν...
-
...Στον δρόμο, μας αντάμωσε άφταστος ασκητής, της Παναγιάς παιδί αγνό, τυφλός εκ γενετής … Μια αγκαλιά από αρώματα π...
-
Δραστηριότητα για τους μαθητές της Γ Γυμνασίου. Αύριο θα σας παραδώσω την 19η ενότητα -Εικονομαχία: Μια τραγωδία που συγκλόνισε την Εκκλησί...
-
Κατακόμβες του Αρχιμ. π. Σιλουανού Πεπονάκη Πολλοί επιστήμονες ασχολήθηκαν και ασχολούνται με το μεγάλο κεφάλαιο των κατακομβών και με τα π...
Η λίστα ιστολογίων μου
-
-
Κωνσταντίνος Χολέβας: Έξοδος του Μεσολογγίου- Η επέτειος ενός Έπους της Εθνεγερσίας - Στην συνέντευξή μας (26-04-2024) ο πολιτικός επιστήμων, συγγραφέας και ιστορικός ερευνητής με αφορμή την επέτειο της Εξόδου του Μεσολογγίου η οποία εορτά...Πριν από 12 ώρες
-
Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ - ..................................................................................................... ..................................................Πριν από 1 ημέρα
-
ΑΠΟΚΛΗΡΟΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ - *ΑΠΟΚΛΗΡΟΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ* [image: Ancient Greek Bronze Statue of Farmer & Plow with 2 Oxen, 6th Cent. BC] "Ancient Greek Bronze Statue of Farmer & Plow wi...Πριν από 1 ημέρα
-
Ήρθε η ώρα της μεγάλης σύγκρουσης; - Ήρθε η ώρα της μεγάλης σύγκρουσης; Γιατί τα κράτη ανά την οικουμένη χωρίζονται σε στρατόπεδα υπέρ ή κατά του Ισραήλ; Πόσα κράτη θα εμπλακούν στον πόλεμο...Πριν από 2 ημέρες
-
-
Ήρθε - ο καιρός και μαζί του έφερε και τον καρπό. Και η ζωή μας γέμισε και τα ματιά μας δε χορταίνουν να βλέπουν και τα χέρια μας να αγγίζουν. Οι χαρές διπλασιά...Πριν από 10 χρόνια
-
-
Aξίζει να δείτε τη νέα ιστοσελίδα για θέματα Επαγγελματικού Προσανατολισμού! - Νέα ιστοσελίδα για θέματα Επαγγελματικού Προσανατολισμού : http://sep4u.gr/ Συγχαρητήρια παιδιά για τις επιδόσεις σας. Όσοι δεν πήγαν όπως περίμεναν να ...Πριν από 11 χρόνια
-
-
-
-
Στατιστικά αισιοδοξίας! - Πιστεύω ότι όποιος παρακολουθήσει την παρακάτω παρουσίαση θα συνειδητοποιήσει πόσο τυχερός είναι που μπορεί και τη διαβάζει! Κλικ λοιπόν στο http://www.sli...Πριν από 13 χρόνια
-
Επιτέλους ξεκίνησα! - Σας καλωσορίζω στο πρώτο μου ιστολόγιο και εύχομαι όλα να πάνε καλά!Πριν από 13 χρόνια
-
-
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου