ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!

Αυτός ο χώρος είναι αφιερωμένος σε όλους τους γονείς, τους μαθητές και τις μαθήτριες του 21ου, 22ου, 12ου,4ου, 2ου Εσπερινού Γυμνασίου, 1ου ΕΠΑΛ, 6ου ΕΠΑΛ, , 2ου Λυκείου Πατρών, του Γυμνασίου και Λυκείου Κλειτορίας , του Γυμνασίου Ψωφίδας, Λακκόπετρας και Σαγαιίκων,του 6ου , του 17ου,του 11ου ,του 18ου Γυμνασίου Πατρών,του Γυμνασίου Λάππα, του 16ου Γυμνασίου Πατρών κκαι από φέτος του 2ου Γυμνασίου Παραλίας και του ΕΠΑΛ Παραλίας!


Αγαπημένοι μου μαθητές και γονείς, εδώ θα ενημερώνεστε για τις δραστηριότητες που θα πραγματοποιούμε στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών καθώς και για άλλα πολλά θέματα που μας αφορούν.

Η Θεολόγος σας
Σταυρούλα Ζευγαρά















Σελίδες

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

3d tour σε παγκόσμια μνημεία του χριστιανισμού

Aναδημοσιεύω αυτούσια την παρακάτω ανάρτηση  από το  http://paterikos.blogspot.com/2011/03/blog-post_04.html

Περιηγηθείτε σε παγκόσμια μνημεία τρισδιάστατα. Θαυμάστε σαν να είστε εκεί!


Έναν εναλλακτικό τρόπο περιήγησης σε μνημεία προτείνουμε στη συνέχεια για τους μαθητές και όχι μόνο, μέσα απο τον υπολογιστή μας που μπορούμε φυσικά να αξιοποιήσουμε στην αίθουσα. Οι μαθητές στην κυριολεξία "εισέρχονται" στην Αγία Σοφία ή στον Πανάγιο Τάφο και αλλού, αποκτώντας με τον τρόπο αυτό μια πολύ καλή εμπειρία.

Την Αγια-Σοφιά
http://www.360tr.com/34_istanbul/ayasofya/english/

Στους Αγίους Τόπους
1. τον Πανάγιο Τάφο
http://www.romiosini.org.gr/skn/panorama/panorama_panagios_tafos.html

2. την Ιερά Λαύρα του Αγίου Σάββα
http://www.romiosini.org.gr/skn/panorama/panorama_agios_savas.html

3. την Παναγία Σεϊδανάγια
http://www.romiosini.org.gr/skn/panorama/panorama_seidanagia.html

4. το Φρικτό Γολγοθά
http://www.romiosini.org.gr/skn/panorama/panorama_golgothas.html

5. το Πανίερο Ναό της Αναστάσεως
http://www.romiosini.org.gr/skn/panorama/panorama_naos_anastaseos.html

6. τον Άγιο Σάββα (Καθολικὸς Ναός)
http://www.romiosini.org.gr/skn/panorama/panorama_agios_savvas_katholiko.html

7. τη Βηθλεέμ
http://www.romiosini.org.gr/skn/panorama/panorama_bethlehem.html

Πηγή: http://www.romiosini.org.gr

Ανοιχτά μυαλά σε κλειστά κελιά!

ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΥΛΩΝΑ ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Της ΜΑΡΙΑΣ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ
Ούτε το όνομα, ούτε η καταγωγή του, μόνο το σχολείο του ανακοινώθηκε και ας του απονεμήθηκε βραβείο για την επίδοσή του στο δύσκολο διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, πριν από λίγες μέρες. Πρόκειται για ένα παιδί της β' τάξης λυκείου, που ζει και σπουδάζει μέσα στις φυλακές Αυλώνα.

Μαζί με άλλα δέκα παιδιά πήρε μέρος στο διαγωνισμό, που έγινε μέσα στο σχολείο, το οποίο μετατράπηκε σε εξεταστικό κέντρο. Από τα δέκα, τα τρία παιδιά ξεχώρισαν και το γραπτό ενός βραβεύθηκε. Είναι 21 ετών, προέρχεται από χώρα του ανατολικού μπλοκ και είναι στη φυλακή, γιατί -όπως λέει ο διευθυντής του σχολείου του- βρέθηκε μια ατυχή στιγμή σε χώρο που δεν έπρεπε να βρεθεί. «Είναι ένα παιδί σεμνό, χαμηλών τόνων, που όταν του απευθύνεις το λόγο κοκκινίζει» λέει ο διευθυντής του σχολείου, μαθηματικός Πέτρος Δαμιανός. «Εχει επιφανή και πολλά ταλέντα. Δεν παραιτείται εύκολα. Βρίσκεται μόνο του στην Ελλάδα, αφού οι γονείς του εξακολουθούν να μένουν στην πατρίδα του. Από πέρσι που ήρθε στο σχολείο, καταλάβαμε αμέσως πως είχε κλίση στα μαθηματικά. Είχε γερή βασική παιδεία από την πατρίδα του, και μόλις σε λίγους μήνες έμαθε να μιλάει πολύ καλά τη γλώσσα μας. Εχει ταλέντο στα μαθηματικά, αλλά συγχρόνως διαβάζει λογοτεχνία, παίζει μπάσκετ και ζωγραφίζει υπέροχα. Τον έχουμε ήδη παροτρύνει να λάβει μέρος σ' έναν διαγωνισμό που θα κάνει το αντίστοιχο σχολείο των γερμανικών φυλακών στη ζωγραφική και μ' αυτό έχει τώρα απορροφηθεί».

Στην αίθουσα τελετών του Πανεπιστημίου Αθηνών, που δόθηκαν τα βραβεία της Μαθηματικής Εταιρείας, όλοι οι βραβευθέντες ήταν εκεί με τους γονείς, ακόμη και τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους. Μόνος ο λυκειάρχης του σχολείου των φυλακών σκούπιζε κρυφά τα μάτια του πηγαίνοντας να παραλάβει το βραβείο του μαθητή του.

«Την άλλη μέρα», λέει ο καθηγητής, «οργανώσαμε μια μικρή τελετή μέσα στη φυλακή παρουσία του διευθυντή και όλων των μαθητών για να ανακοινώσουμε την επιτυχία του και να του δώσουμε το βραβείο του. Συγκινημένο το παιδί, δέχθηκε τα συγχαρητήρια των συμμαθητών του, ενώ ο διευθυντής των φυλακών τού έκανε και ένα συμβολικό δώρο 100 ευρώ για τη διάκριση».

Ομως δεν είναι η πρώτη διάκριση που παίρνει ο συγκεκριμένος μαθητής. Πέρσι τον βράβευσε και η Εγκληματολογική Εταιρεία που έχει υιοθετήσει το σχολείο και βραβεύει τους μαθητές με βάση το τρίπτυχο: καλοί βαθμοί, χωρίς απουσίες και καλή συμπεριφορά. Το σχολείο των Φυλακών Αυλώνα μετράει ήδη 11 χρόνια ζωής. Και ο διευθυντής του ήταν εκεί προσφέροντας εθελοντική εργασία, πολλά χρόνια πριν λειτουργήσει το σχολείο το έτος 2000.

Ο λυκειάρχης λέει στην «Κ.Ε.» ότι δεν είναι η πρώτη φορά που το σχολείο παίρνει διακρίσεις: «Για μας είναι διάκριση και το γεγονός ότι κάποια από τα παιδιά μας επιτυγχάνουν στις πανελλήνιες εξετάσεις. Πέρσι, τρία παιδιά μπήκαν σε σχολές των ΤΕΙ».

Δεν είναι εύκολο να είσαι κρατούμενος και να σπουδάζεις. Θέλει κουράγιο να ξεπερνάς τα μύρια προβλήματα, να αφοσιώνεσαι στο διάβασμα και μάλιστα να επιτυγχάνεις το στόχο σου. «Από τα τρία παιδιά που πέρασαν στις πανελλαδικές», αφηγείται ο λυκειάρχης, «το ένα καταφέραμε να μεταφερθεί σε φυλακές κοντά στη σχολή του. Το δεύτερο αποφυλακίσθηκε τις παραμονές των πανελλαδικών και το τρίτο εξακολουθεί να βρίσκεται στον Αυλώνα».

Σ' αυτά τα παιδιά , αλλά ειδικά στα δέκα που πήραν μέρος στο διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρείας, ο λυκειάρχης μαζί με άλλους καθηγητές έκαναν φροντιστήριο μετά το καθημερινό πρόγραμμα και τις αργίες, από τον προηγούμενο Οκτώβριο.

Στο σχολείο είναι εγγεγραμμένοι 283 μαθητές, όμως όσοι φοιτούν πραγματικά ανέρχονται σε 150, ενώ στο δημοτικό φοιτούν περί τους 80. Οι αλλοδαποί υπερτερούν, κυρίως είναι Αλβανοί. Η αναλογία αλλοδαπών-Ελλήνων είναι 50-50.

«Οταν όμως άρχισε να λειτουργεί το σχολείο», μας ενημερώνει ο λυκειάρχης, «στο λύκειο ήταν όλοι Ελληνες. Τώρα όμως κυριαρχούν άτομα από το ανατολικό μπλοκ, αλλά και από την Παλαιστίνη, το Σουδάν, την Αλγερία και την Τυνησία. Παιδιά που δεν γνωρίζουν καλά τα ελληνικά όταν έρχονται κι όμως ορισμένα απ' αυτά μαθαίνουν τέλεια, μέσα σε ελάχιστους μήνες. Πολλά απ' αυτά με εκπλήσσουν ευχάριστα, ενώ και μετά την αποφυλάκισή τους διατηρώ τηλεφωνική επαφή μαζί τους. Κυρίως όμως με όσα μπαίνουν σ' έναν δρόμο και εντάσσονται στην κοινωνία. Με αυτούς που δεν επικοινωνώ, θεωρώ ότι ντρέπονται γιατί, ίσως, δεν μπόρεσαν να κρατήσουν τις υποσχέσεις τους για ομαλή ένταξη. Μην ξεχνάτε πως όλα τα παιδιά που βρίσκονται στην προεφηβική ή την εφηβική ηλικία πιστεύω ότι είναι υποψήφια για τις φυλακές Αυλώνα. Καθώς έχω γνωρίσει δεκάδες περιπτώσεις που βρίσκονται στη φυλακή για τυχαίους λόγους που συνδυάζονται με το ορμητικό της ηλικίας, το οικογενειακό περιβάλλον και τις κοινωνικές συνθήκες μέσα στις οποίες μεγαλώνουν. Κάθε παιδί έχει και τη δική του ιστορία. Μέσα στο σχολείο αυτό, που μπορεί να είναι και το "σχολείο της ελπίδας", υπάρχουν βασανισμένες ψυχές που ζητούν μια δεύτερη ευκαιρία, κι αυτήν πιστεύω πως πρέπει όλοι να τη δώσουμε».
Πηγή: Ελευθεροτυπία

ΨΗΦΙΣΜΑ - ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ 120Υ ΚΑΙ 220Υ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ 16-03-2011

ΨΗΦΙΣΜΑ - ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ 120Υ ΚΑΙ 220Υ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ 16-03-2011

Με το δελτίο τύπου που εξέδωσε μέσω του διαδικτύου το Γραφείο Τύπου του Υπουργείο Παιδείας στις 13-3-2011, έγινε γνωστό ότι το 12° και το 22° Γυμνάσιο Πατρών συνενώνονται σε ένα.
Η απόφαση αυτή αιφνιδίασε και αναστάτωσε τους Συλλόγους διδασκόντων και τους γονείς των μαθητών και των δυο σχολείων, που προέβησαν στη σύνταξη και δημοσίευση του παρακάτω ψηφίσματος:
Η συγχώνευση αυτή δε δίνει λύση σε κάποιο παιδαγωγικό πρόβλημα, αφού και τα δύο σχολεία είναι αυτόνομα, ισοδύναμα και εύρωστα. Οι φοιτώντες μαθητές του 12ου Γυμνασίου είναι 225 επί
230 εγγεγραμμένων και του 22ου Γυμνασίου 214 επί 226 εγγεγραμμένων. Επομένως δεν εμπίπτουν στην κατηγορία των σχολείων με μικρό αριθμό μαθητών ώστε να δικαιολογείται η συγχώνευσή τους.
Παρόλο που στο δήμο Πατρέων συστεγάζονται και άλλες σχολικές μονάδες με παρόμοια χαρακτηριστικά, τα σχολεία μας είναι τα μοναδικά που συγχωνεύονται. Αναρωτιόμαστε λοιπόν με ποια κριτήρια έγινε η επιλογή των συγκεκριμένων σχολείων, τη στιγμή που υπάρχουν στο νομό πολλά με μικρό αριθμό μαθητών, τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις συγχώνευσης που έχει θέσει το Υπουργείο.
Δεν αντιλαμβανόμαστε τη σκοπιμότητα μιας τέτοιας απόφασης, αφού δεν υπάρχει σχετική πρόταση από τη Διευθύντρια Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Αχαϊας και τον Περιφερειακό Διευθυντή. Τα δύο σχολεία που διαθέτουν ισχυρό δυναμικό μαθητών συστεγάζονται για δεκαπενταετία χωρίς κανένα πρόβλημα και διοικούνται άριστα. Η παρουσία τους στην τοπική κοινωνία είναι σημαντική και πολύπλευρη αφού οι μαθητές συμμετέχουν σε θεατρικές ομάδες, προγράμματα Αγωγής Υγείας και πολιτιστικά. Κατά το σχολικό έτος 2010-11 οι μαθητές του 22ου Γυμνασίου συμμετέχουν με επιτυχία σε πρόγραμμα COMENIUS. Σε ανάλογο πρόγραμμα θα συμμετάσχει και το 12° Γυμνάσιο κατά το σχολικό έτος 2011-12
Η συγχώνευση θα προκαλέσει σοβαρά παιδαγωγικά προβλήματα καθώς θα δημιουργηθεί μια πολυπληθής σχολική μονάδα απρόσωπη και δύσκαμπτη, δύσκολη στη διοίκηση και την εποπτεία των μαθητών.
Οι εκπαιδευτικοί του 12ου και 22ου Γυμνασίου δεν είναι απλά εργαζόμενοι, είναι παιδαγωγοί με συναίσθηση του χρέους προς τους μαθητές τους και από την καθημερινή εμπειρία τους γνωρίζουν ότι η σχολική ζωή δεν είναι « ασκήσεις επί λογιστικού χάρτου». Εξάλλου ο νόμος 15661/85 προβλέπει τη διάσπαση ενός σχολείου σε δύο, όταν ξεπερνούν τους 220 μαθητές για παιδαγωγικούς λόγους, ενώ στην προκειμένη περίπτωση συνενώνονται τα δύο σχολεία σε ένα και ξεπερνούν το όριο των 400 μαθητών που έθεσε σαν όριο το Υπουργείο Παιδείας για τις συγχωνεύσεις. 
Ζητούμε την ανάκληση της απόφασης
Καλούμε να προβούν σε ενέργειες προς αυτήν την κατεύθυνση όλοι οι αρμόδιοι φορείς:
Διεύθυνση Δ/θμιας εκπαίδευσης
Περιφερειακή Διεύθυνση
Δημοτικές αρχές
Α' ΕΛΜΕ Αχαΐας
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Η λίστα ιστολογίων μου

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com