ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!

Αυτός ο χώρος είναι αφιερωμένος σε όλους τους γονείς, τους μαθητές και τις μαθήτριες του 21ου, 22ου, 12ου,4ου, 2ου Εσπερινού Γυμνασίου, 1ου ΕΠΑΛ, 6ου ΕΠΑΛ, , 2ου Λυκείου Πατρών, του Γυμνασίου και Λυκείου Κλειτορίας , του Γυμνασίου Ψωφίδας, Λακκόπετρας και Σαγαιίκων,του 6ου , του 17ου,του 11ου ,του 18ου Γυμνασίου Πατρών,του Γυμνασίου Λάππα, του 16ου Γυμνασίου Πατρών κκαι από φέτος του 2ου Γυμνασίου Παραλίας και του ΕΠΑΛ Παραλίας!


Αγαπημένοι μου μαθητές και γονείς, εδώ θα ενημερώνεστε για τις δραστηριότητες που θα πραγματοποιούμε στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών καθώς και για άλλα πολλά θέματα που μας αφορούν.

Η Θεολόγος σας
Σταυρούλα Ζευγαρά















Σελίδες

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008


Ένας τεχνητός δορυφόρος είναι οποιοδήποτε συνθετικό κατασκεύασμα τοποθετείται σε τροχιά γύρω από ένα ουράνιο σώμα. Όλα τα σώματα που είναι μέρη του Ηλιακού Συστήματος, συμπεριλαμβανομένης της Γης, είναι δορυφόροι είτε του Ήλιου, είτε, όπως η Σελήνη, δορυφόροι άλλων σωμάτων. Αυτοί οι δορυφόροι όμως πλέον λέγονται φυσικοί δορυφόροι για να διακρίνονται από τους τεχνητούς.

Η αρχική ιδέα για τη χρήση δορυφόρων σε γεωσύγχρονη (ή γεωστατική) τροχιά γύρω από τη Γη διατυπώθηκε από τον επιστήμονα και συγγραφέα Άρθουρ Κλαρκ το 1945. Μετά το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, στηριγμένοι σε γερμανική πυραυλική τεχνολογία, αλλά και σε δοκιμές δικών τους επιστημόνων, Σοβιετικοί και Αμερικανοί άρχισαν δοκιμές για την αποστολή δορυφόρων σε τροχιά γύρω από τη Γη. Με την ευκαιρία του Διεθνούς Γεωφυσικού Έτους του 1957 εκτοξεύτηκε ο πρώτος τεχνητός δορυφόρος της ιστορίας, ο Σοβιετικός Σπούτνικ 1. Λίγο αργότερα ακολούθησε και ο αμερικανικός Εξπλόρερ 1.

Στις δεκαετίες του 1960 και 1970, η χρήση τεχνητών δορυφόρων γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη, λόγω της μεγαλής χρησιμότητάς τους σε τηλεπικοινωνιακούς, επιστημονικούς αλλά και στρατιωτικούς σκοπούς. Σήμερα υπάρχουν σε τροχιά περίπου 2000 τεχνητοί δορυφόροι, από τους οποίους όμως χρησιμοποιούνται μόνο γύρω στους 500 (οι υπόλοιποι είναι παλιότερης τεχνολογίας). Τεχνητοί δορυφόροι έχουν τεθεί κατά καιρούς σε τροχιά γύρω και από τους περισσότερους πλανήτες του ηλιακού συστήματος αλλά και τη Σελήνη.




βικιπαίδεια
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Στη σημερινή εποχή, τα διάφορα μέσα επικοινωνίας, όπως η τηλεόραση, ο κινηματογράφος, οι υπολογιστές και το διαδίκτυο έχουν εισβάλλει στη ζωή των παιδιών. Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει ότι τα παιδιά αφιερώνουν πολύ χρόνο στην ενασχόλησή τους με την τηλεόραση, το διαδίκτυο, και με ηλεκτρονικά παιχνίδια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επηρεάζονται οι σκέψεις και τα συναισθήματα των παιδιών, καθώς τα παιδιά δέχονται ποικίλες επιδράσεις από αυτά που βλέπουν και μιμούνται συμπεριφορές που παρουσιάζονται.
Από τη μια μεριά, τα μέσα επικοινωνίας προσφέρουν πληθώρα πληροφοριών από πολλά ψυχαγωγικά και μορφωτικά προγράμματα ικανοποιώντας την περιέργεια και τον αυθορμητισμό των παιδιών.
Από την άλλη μεριά, η ποιότητα ορισμένων προγραμμάτων είναι αμφισβητούμενη καθώς πολλές φορές παρουσιάζουν ακατάλληλες σκηνές για παιδιά ή προωθούν πλασματικές καταναλωτικές ανάγκες και πρότυπα. Στις περιπτώσεις μάλιστα που προβάλλονται επαναλαμβανόμενες και έντονες σκηνές βίας ελλοχεύει ο κίνδυνος αρνητικών επιπτώσεων στην συμπεριφορά και στον ψυχικό κόσμο των παιδιών. Έρευνες έχουν δείξει ότι η βία που προβάλλεται στα μέσα αυτά εντείνει την επιθετική συμπεριφορά, τους εφιάλτες και τις φοβίες ιδιαίτερα στα μικρά παιδιά και στα παιδιά που έχουν ευάλωτο ψυχικό κόσμο ή που υφίστανται βία στην οικογένειά τους. Αξίζει, ωστόσο, να σημειωθεί ότι η παρακολούθηση βίας δεν οδηγεί απαραίτητα σε αυξημένη εγκληματικότητα καθώς η επιθετική συμπεριφορά προκαλείται όχι μόνο από ένα παράγοντα αλλά από περισσότερα γεγονότα που διαδραματίζονται στη ζωή του παιδιού.
Επιπρόσθετα, έρευνες έχουν δείξει ότι οι πολλές ώρες ενασχόλησης με την τηλεόραση, το διαδίκτυο, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια εντείνουν το στρες, την ανησυχία, την υπερένταση και τα προβλήματα ύπνου στα παιδιά. Επιπλέον, φαίνεται ότι μειώνουν τις ικανότητες συγκέντρωσης και προσοχής των παιδιών ιδιαίτερα κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής και κατά τη σχολική ηλικία. Αξίζει, επίσης, να αναφερθεί ότι η υπερβολική ενασχόληση με τα συγκεκριμένα μέσα αντικαθιστά το χρόνο που θα αφιέρωναν τα παιδιά σε δημιουργικές ενασχολήσεις, όπως αθλητικές δραστηριότητες, παιχνίδι με φίλους και συζητήσεις.
Καλό θα ήταν οι γονείς να λάβουν ορισμένα μέτρα έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι παραπάνω αρνητικές επιπτώσεις στα παιδιά. Κρίνεται απαραίτητο οι γονείς να θέτουν το χρονικό όριο που ξοδεύουν τα παιδιά στα συγκεκριμένα μέσα σύμφωνα με το αναπτυξιακό επίπεδο και την ωριμότητα του παιδιού. Θα ήταν, επίσης, χρήσιμο να παρακολουθούν τηλεόραση ή να εξερευνούν ιστοχώρους μαζί με τα παιδιά έτσι ώστε να επιβλέπουν τις δραστηριότητές τους και να τους μαθαίνουν να αξιολογούν σωστά τις πληροφορίες και τα μηνύματα που δέχονται.
Κλείνοντας, όλα αυτά επιτυγχάνονται μέσω της συζήτησης των γονιών με τα παιδιά τους σε κλίμα θετικής αποδοχής και εμπιστοσύνης παρέχοντας κατά αυτόν τον τρόπο κλίμα ασφάλειας στα παιδιά.
http://www.dimosthermis.gr/paidiakaimme.htm

Πώς φαίνεται η γη από το διάστημα; Ρίξε μια ματιά αξίζει τον κόπο!






Αυτά δεν είναι αστέρια αλλά δορυφόροι.

Από όταν στάλθηκε ο πρώτος δορυφόρος στο διάστημα στις 4η Οκτωβρίου 1957 μέχρι τον Ιανουαρίο του 2008,6000 δορυφόροι πετούν γύρω από το πλανήτη Γη.

Δείτε πώς φαίνεται η γη από το διάστημα

Δεν έχουν όλες οι ζωές την ίδια αξίαTης Τασουλας Καραϊσκακη άρθρο από την εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Οι άνθρωποι μερικές φορές κάνουν μωρά σε αντίξοες στιγμές της ζωής τους. Πριν ωριμάσουν, πριν το θελήσουν. Αν τύχει και αναποδιά, δεν καταφέρνουν να διαχειριστούν την κατάσταση, τα εγκαταλείπουν... Οχι σε σπίτια που λαχταρούν ν’ ακούσουν το παιδικό γέλιο, αλλά άρρωστα, αβοήθητα, σε κάποιο κρεβάτι νοσοκομείου... Μια τέτοια περίπτωση είναι και το μωρό οκτώ μηνών, που εγκαταλείφθηκε από τους γονείς του όταν οι γιατροί του τμήματος Αιματολογίας-Ογκολογίας του Νοσοκομείου Παίδων Αγία Σοφία τούς ενημέρωσαν ότι προσβλήθηκε από λευχαιμία. Το βρέφος –«ένα μωρό χάρμα»– επιβιώνει χάρη στη φροντίδα του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού. Μετά την «έφοδο» των 35 ημερών (αρχική φάση της αγωγής), χορηγήθηκε το πρώτο «σχήμα» χημειοθεραπείας, το οποίο όμως διακόπηκε διότι δεν υπάρχει γονέας ή κηδεμόνας ν’ αναλάβει την ευθύνη για τη θεραπεία (υπάρχει κίνδυνος επιπλοκών). Από το ΤΑΟ εστάλη, πριν από τρεις μήνες, επιστολή στον εισαγγελέα, όπως συνηθίζεται σε ανάλογες περιπτώσεις, όμως –όπως συνηθίζεται και σε αυτές τις περιπτώσεις– δεν υπήρξε ακόμη εισαγγελική παρέμβαση.

Το μωρό περνάει μόνο τις δύσκολες ημέρες και τις ακόμη πιο δύσκολες νύχτες (όταν συνήθως συμβαίνουν όλα τα απρόοπτα, ενοχλήσεις, πυρετοί, αιμορραγίες). Το προσωπικό δεν επαρκεί για να εξυπηρετήσει τους υπερπλήρεις θαλάμους από παιδιά με πολύ ιδιαίτερες και συνεχείς ανάγκες. Κονδύλια για την απασχόληση μιας αποκλειστικής νοσοκόμας δεν έχει να διαθέσει το νοσοκομείο. Ενας φιλανθρωπικός σύλλογος χρηματοδότησε για ένα μήνα μια αδελφή... Ουδέν νεώτερον.

Ισως αύριο προσφερθεί, για λίγο, κάποια άλλη μη κυβερνητική οργάνωση. Το βέβαιο, πάντως, είναι ότι κυβερνητική οργάνωση δεν πρόκειται να ενδιαφερθεί. Μόνο παχυλές εξαγγελίες περί άμεσης κοινωνικής βοήθειας που χρηματοδοτείται από την τσέπη του Ελληνα φορολογούμενου. Πού είναι οι υπεύθυνοι; Γιατί αργεί να επέμβει ο εισαγγελέας; Τι κάνει το «Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης»; Γιατί δεν κινητοποιείται η διοίκηση του νοσοκομείου; Τι πρέπει να συμβεί για να αντιδράσει η παχυδερμική, ανάλγητη κρατική μηχανή; Να έρθει υπουργική εντολή;

Το παχύ προκάλυμμα των τύπων και της γραφειοκρατίας σκεπάζει την ανατριχιαστική απουσία κοινού νου και καρδιάς.

«Αν σας φέρει ο δρόμος σας ένα πρωί από το Αγία Σοφία», γράφει καλά ενημερωμένος μπλόγκερ, «ανεβείτε στον έκτο στο ΚΕΣΘ ή στον πρώτο στο ΤΑΟ... Εγγυώμαι ότι θα βγείτε άλλοι άνθρωποι. Εστω κι αν ξεθωριάσουν τα υπόλοιπα, με τον καιρό, στη μνήμη, τα βλέμματα των παιδιών δεν θα σβήσουν. Νομίζω πως όλους μας κάποια στιγμή θα έπρεπε να μας πηγαίνουν σε τέτοια μέρη, να είναι αυτό κομμάτι της βασικής μας εκπαίδευσης στην ανθρωπιά».

Προηγούνται οι εντεταλμένοι των οργανισμών Πρόνοιας...














Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Η λίστα ιστολογίων μου

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com